Penyelesaian Masalah Rangkaian Untuk Second Level Support

Dalam memastikan kelancaran perkhidmatan dalam sistem rangkaian UiTM, Bahagian rangkaian akan memantau setiap permasalahan yang timbul akan segera di selesaikan. Bahagian Rangkaian juga menyelesaikan masalah yang tidak dapat diselesaikan oleh first level support.

SIAPA YANG BOLEH MENGGUNAKAN SERVIS INI ?
Staf Akademik
Staf Bukan Akademik
Pelajar (wireless sahaja)
Bahagian Penyelidikan

BAGAIMANA PERMOHONAN BOLEH DIBUAT ?
Permohonan boleh dibuat melalui laman iSMS. Pelajar boleh menggunakan laman portal pelajar (student portal) untuk memohon akses wireless.

BERAPA HARGA BAGI SERVIS YANG DISEDIAKAN ?
Servis rangkaian ini diberi secara percuma kepada semua staf akademik, bukan akademik, pelajar serta bidang peyelidikan dalam UiTM sahaja.

BAGAIMANA UNTUK MENDAPAT BANTUAN BAGI SERVIS INI ?
Sila hubungi meja bantuan InfoTech untuk mendapatkan bantuan bagi servis ini :-

Email : This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Phone : 06-483 2374
Aduan : http://isms.uitm.edu.my